Auto's

Moderne auto's


Een modern gehoortoestel

Alle nieuwe auto's die sinds april 2018 in Europa op de markt zijn gekomen dienen volgens de EU-regelgeving (verordening 2015/758) uitgerust te zijn met een SOS-knop. Deze auto's hebben allemaal een e-Call, een Emergency Call-functie. In geval van een noodsituatie wordt er automatisch verbinding gemaakt met 112-nummer, waarbij het systeem je coördinaten doorgeeft en tevens het aantal inzittenden van het voertuig.


Het doel hiervan is om de hulpdiensten beter te informeren wanneer zij tussenbeide komen. De hulpdiensten hebben door de e-Call vocaal contact met de inzittenden. Is uw auto betrokken bij ongeval gaat dit geheel automatisch. Deze functie werkt enkel wanneer het contact op staat.

Mede door deze technologische innovatie is uw auto een
stralende auto geworden. Deze technologie maakt gebruik van bestaande gsm-netwerken en staat in constante verbinding met 3G, 4G of 5G zenders. En dit worden er steeds meer, zij vergiftigen ons leefmilieu!


Steeds meer mensen voelen zich onwel wanneer zij langere tijd in zulke auto's plaatsnemen, sommigen worden vrij snel onwel en hebben diverse klachten. Zoals een bedrukkend en beklemmend gevoel rond het hoofd, rond de borststreek, verhoogde stress, hartritme stoornissen, verhoogde bloeddruk, spierpijnen, reumatische klachten.


Er rest hen slechts een technische oplossing deze SOS-functie laten deactiveren door de techniekers van uw garage.

eCall mag alleen worden gebruikt in noodgevallen waarbij de politie, brandweer of een ambulance nodig is!

Er zijn ook andere stralende belastingen in auto's, denk hierbij aan de Wifi en-of Bluetooth toepassingen waarmee haast alle automerken de consument proberen te verleiden. Zonder erbij stil te staan dat dit een negatief effect heeft op welzijn van de bestuurder en zijn passagiers.


Wifi in de auto, hoe werkt dit?


Hiervoor heb je een gekoppelde smartphone met ten minste 4G nodig. Of een Mifi-router, een router met een eigen simkaart en data-abonnement; ofwel een dongel, deze is compacter dan een Mifi-router en ook geschikt voor laptops en tablets.

Door het gebruik van dergelijke toepassingen zal de stralingsintensiteit waar je aan blootgesteld wordt aanzienlijk toenemen, en hoe sneller je rijdt, des te meer de straling in het voertuig zal toenemen.


Radardetectie ter voorkoming van kop-staartbotsingen; deze systemen maken vaak gebruik van een HF-radarsignaal van 24 tot 77 GHz, wat zorgt voor een hogere nauwkeurigheid.

Elektrische auto's


Een modern gehoortoestel

Sterke Laagfrequente elektromagnetische velden


Elektrische motoren die nodig zijn voor het versnellen van een auto vereisen grote vermogens, wat leidt tot aanzienlijke stroomsterkten die belastend kunnen zijn voor je welzijn. Aangezien het hierbij gaat om krachtige vectoriële en elektromagnetische krachten, is het te verwachten dat langdurig elektrisch rijden vroeg of laat verschillende negatieve effecten op je welzijn met zich meebrengt. Deze krachten kunnen de meest destructieve effecten op onze gezondheid hebben!


Leukemie is een van de belangrijkste gezondheidscomplicaties die zich op de lange en middellange termijn kunnen voordoen, afhankelijk van de persoon.

De EM-velden die ontstaan worden uitgedrukt in nano-Tesla en hoogfrequente velden in µW/m2

Een uitvoerig en interessant bericht hierover, zie
stopumts

Tesla Sedan: bericht


Onderstaande video betreft de HF-stralingsmeting aan een geparkeerde Tesla in Nov. 2024.

Een max. gemeten waarde van 421.000 µW/m2 buiten aan de voorruit rechts.

Referentie: een veilige blootstellingswaarde voor 24/7 is bij gepulste straling 1 µW/m2

Zie meten is weten.

Hybride auto's


Een modern gehoortoestel

Het beste van twee werelden


Het elektrische aandrijfsysteem van deze auto's is steeds ondersteunend en enkel in stedelijk gebied is het geheel elektrisch rijden aangewezen om de vervuilende uitlaatgassen te vermijden. De ingebouwde batterijen zijn veel kleiner en hebben een beperkte actieradius.

De EM-velden die ontstaan tijdens het elektrisch rijden worden uitgedrukt in nano-Tesla en hoogfrequente velden in µW/m2


Een uitvoerig en interessant bericht hierover, zie
stopumts

Hybride auto Toyota Prius Plus: bericht

Share by: